Vertrek vanuit Nederland - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Marcel Bemmel - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit Nederland - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Marcel Bemmel - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit Nederland

Door: Marcelvanbemmel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

11 Mei 2015 | Nederland, Drunen

Het is dan bijna zo ver...... nog een klein weekje te gaan en dan gaat het gebeuren!

De rugzak is grotendeels ingepakt en staat uitnodigend te wenken naar me....

Voor wie het nog niet wist, ik vertrek 18-05 voor een aantal weken naar het altijd mooie en regenachtige Schotland. Hier zal ik de aankomende 7 weken gaan trekken en survivallen. Mijn vertrekpunt ligt in Glasgow en tevens zal dit ook mijn eindbestemming zijn.

In deze weken ben ik geheel op mezelf aangewezen en zullen mijn vaardigheden op de proef worden gesteld. Het doel is om gemiddeld 10 a 15km per dag af te leggen en vervolgens mijn kamp op te slaan. Ik zal proberen iedere dag vast te leggen dmv filmpjes, foto's en bijgevoegde teksten. Het gros van de tijd zal het voorkomen dat ik niet iedere dag mijn verslagen kan posten ivm WIFI maar ik houd jullie zeker op de hoogte.

Wordt vervolgd.......

  • 11 Mei 2015 - 15:09

    Mous:

    Veel plezier!!!

    Groeten Mous

  • 11 Mei 2015 - 17:52

    Albert:

    Waar slaap je de 1e dag? En met wie vlieg je? Vanaf Eindhoven of Amsterdam? Maar.... succes, je zal het nodig hebben!

  • 12 Mei 2015 - 12:45

    Kees&Mariet:

    Hoi Marcel,

    Geniet ervan, ontspan en take care!

    Succes
    Mariet en Kees

  • 15 Mei 2015 - 00:57

    Stephan:

    Wat heb je nu weer in je bol gekregen

  • 15 Mei 2015 - 01:03

    Stephan:

    Waar is de rest van m'n tekst ?? Het vervolg dan . Weer een nieuw avontuur gevonden in de natuur , let goed op jezelf en kom tot rust Groetjes van Tijn fem steef

  • 16 Mei 2015 - 20:54

    Wouter & Susanne :

    Nou broer er staat je wat te wachten. Ik hoop dat je er rust vind, maar vooral ook jezelf. Als je terug bent klaar bent voor een nieuwe uitdaging in je leven. Succes Wout en Suus

  • 26 Mei 2015 - 22:08

    Daphne:

    Klinkt spannend allemaal! Pas goed op jezelf en sterke & plezier met deze uitdaging. Ik doe t je niet na

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Marcel

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 3997

Voorgaande reizen:

18 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Survival Schotland

Landen bezocht: